شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

مادر بودنو عشقه

1390/10/30 10:56
نویسنده : مامان سمانه
887 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت ٣شبه بالاخره خوابيدى. كوچولو؟

 

ميدونى از نگاه كردن صورت معصومت سير نميشم؟ميدونى دوست دارم تا آخر زل بزنم به صورت نورانيتو صداى ريختن موج موج خونو تو قلبم بشنوم؟ اگه بدونى چقدر عشقى مادر،م ا د ر ؟؟؟؟؟؟ نميدونم كسى كه مسؤل ويرايش كلمه بود وقتى به كلمه مادر رسيد چه حسى داشت؟هههه نميدونم چى بگم فقط ميدونم به خودم ميبالم به خاطر مادر بودن. كوچولوى من آخه نميدونى ميلرزم ،ميگريم ،ميميرم با ديدن يه قطره مرواريد خوشگلت نميدونى جون ميگيرم،خوش ميشمو ميخندم با يه لبخند و ذوق كردنت واى خدايااااا قلبم تحمل اين همه عشقو نداره اه چقدر الكى خوش بودم قبل از داشتنت،چقدر از زندگى عقب بودم ،واى من مادرم،تا چند وقت پيش فقط من بودم ولى الان مادرم ،... نميدونى چقدر عشق ميكنم وقتى تو جمعيت با ديدنم ذوق ميكنى واى ممنونم ،شادونه ى من واى مادرتر ميشم وقتى ميخواى بغلت كنمو بهت شير بدم به خاطر مادر بودنم ٣ماه تمام غذا خوردم بدون پياز و ادويه و حبوبات....ههههههههه فقط مرغ و گوشت بدون پياز تا مبادا كوچولوى معصومم كوليكش اذيتش كنه و ميشدم مسخره فاميل كه خودتو الاف بچه دارى كردى...چي ميگن اين سرخوشاااا ميبالم به مادر بودنم. به خاطر مادر بودنم ٤ماه تا اذان صبح بيدار ميموندم با بيدار موندنتو دم نميزدمو مادر بودمو حال ميكردم با مادر بودنم به خاطر مادر بودنم قيد شيرو ماستو دوغو كشكو زدمو حال كردم به جاش با آب و نون و يه دخى ناز ههههههههه آخه خانوم به كازيين حساسن بابا چرا نميفهمن ايناااااا چقدر الكى خوشن ايناااااا بابا اينا همه ميگذره تو رو عشقه كوچولو خنديدنتو عشقه به جهنم كه كمرم به خاطر بغلى شدن شما درد ميگيره بابا مادر بودنو عشقه.... خدايا خيلى باحالى،كم نيستش كه ٩ماه تو شكمم بوده،همه وجودم بوده ،واى يعنى توهم مارو اينقدر دوست دارى ؟من كه آفريده توام بابا چى بگم به اين همه عظمتت......فقط ميدونم خيييييييييلى مهربونى ممنونم به خاطر بزرگترين معجزت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رانیا
4 فروردین 91 12:22
هفت ماهگی ات مبارک



ممنونم خاله جونم
مهسا مامان هامون خان
12 فروردین 91 0:03
سمانه خیییییییییییییییلی قشنگ نوشتی
حرف دل هممون

انچه از دل بر اید بر دل نشییند

مرسى مهسا جون هههههه مادريم ديگه چه كنيم!!!!