شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

پنج ماهگى پرنسسم و درخشش الماس سفيدش

1390/12/7 11:02
نویسنده : مامان سمانه
505 بازدید
اشتراک گذاری
پنج ماهگيت با صداهاى عجيبى كه از خودت در آوردى شروع شد ههههههههه دهم بهمن اولين سوپتو برات با كلى ذوق درست كردم،عصرش رفتيم آزمايش خون برات بديم داشتم دق ميكردم نميدونى چى كشيدم وقتى دستتو محكم گرفته بودمو ازت خون ميگرفتن،دكتر گفت تالاسمى مينور دارى عسلكم بايد مواظب باشيم تا با مينور ازدواج نكنى . ايشالا نينى دار شدنت خانمم شاينا چرا موقع غذا خوردن دهنتو قفل ميكنى و گريه ميكنى قربونت برم،اعصابمو خرد كردى گذاشتمت رو زمينو رفتم به كارام برسم اومدم ديدم پتو انداختى رو خودتو دارى دستو پا ميزنى داشتم سكته ميكردم فكر كردم خدايى نكرده دارى خفه ميشى يهو پتو رو انداختى كنارو زل زدى به من منم بهت گفتم دالى،كلى ذوق كرديو دوباره پتو رو انداختى رو سرتو باهام كلى دالى موشه بازى كردى،. خييييييييييييييلىىىىى شيرينى مادرررررررر بيستم تولدم بود خيلى خانوم بودى ممنونم البته سالگرد ازدواج من وبابايى هم بود بيستوهشتم دستمو كشيدم رو لثت يه تيزى حس كردم نگاه انداختم به لثت يه نقطه ريز سفيد ديدم؟يعنى دندونه؟بايد دندونى بپزم؟از ذوقم گذاشتمت رو زمين تا از دستم نيوفتى همينطورى دور خودت چرخيدى مبااااااارك باشه الماست عزيزكم تو هم كباب خور شدى پس!!!!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانازیا
7 فروردین 91 23:05
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir