شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

اثاث كشى شاينا خانوم

1391/1/18 15:52
نویسنده : مامان سمانه
517 بازدید
اشتراک گذاری
شيرينم بالاخره كامل اثاثامونو جمع كرديم،طفلى مامان وجى كلى كمكم كرد،تقريبا همه كارارو كرد،منم مواظب شما بودم،خيلى سخت بود عزيزم ،امروز صبح با خونمون خدافظى كرديمو اومديم خونه مامانى تا چند روز ديگه ايشالا ميريم خونه خودمون.راستى پريشب يهو تو خواب زدى زير گريه ساعت دو شب بود طفلكم جيغ ميزديو هر كارى با بابايى كرديم آروم نميشدى انقدر گريه كردى تا آخر هرچى تو معدت بودو برگردوندى،بمييييييرم برات كوچولو ،كابوس ديده بودى مادررررررر؟؟؟؟؟؟كى اذيتت كرد فرشته من؟؟خودم مواظبتم قندم،بابايى پشتته مادرررررر ،نبينيم اشكاتو ديگههههههه ، من خودم مواظبتم تو بازى كنو بخندوغذاتو لطفا بخوررررر وبخوابو خوش باشو بابا بگو و لطفا مامان بگو وبغلتو حال كنو منم عشق كنم ناززززم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
19 فروردین 91 18:27
خسته نباشی مامان گله شاینا مامانی
مامان لیلا
27 فروردین 91 7:18
سلام. مامان سمانه مواظب شاینا کوچولو باش .انشاالله بسلامتی برین خونه جدید.مبارکه.


ممنونم عزيزم