شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

بابايى لوزت مبارك

1391/7/3 21:30
نویسنده : مامان سمانه
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد خوبم،سلام بابايى،ب ا ب ا،فكر كنم اولين كلمه اى بود كه با كلى ذوق نوشتمش،اخه تلفظش از نوشتمش راحتتره،مثل شاينا كه اولين كلمه اى بود كه گفت،خيلى راحت،مثل همين الان كه موبايلمو گذاشته دم گوششو ميگه بابا بابا بابا تند تند و پشت سر هم،ولى بابايى خيلى سختى برعكس اسمت،گاهى وقتا مهربونى مثل ديروز كه شدى تموم آرزوم،گاهى وقتام خيلى تلخى....مگه نميدونى آخرين مردمي تو اين كره خاكى؟مگه نميدونى خيلى راحت اولين مرد زندگيمو از دست دادمو تو شدى تك درخت زندگيم؟مگه نميدونى وقتى خستم عادت دارم يه تكيه دادن به درخت زندگيم؟تو كه ريشه هات محكمه با تو ام ها ،عادت كردى بد جاخالى ميدى بعضى وقتا و منم به عشق تكيه دادن چشمامو ميبندمو پرت ميشم يهويى رو زمين و ميمونم هاجو واج!!!! عزيز من مرد من قول بده هميشه شيرين و مهربون باشى،يادت باشه آخريني و قول بده هميشه پيشم ميمونى مهربونو محكم.... ببين شاينا رو چه خالصانه و عاشقانه صدات ميكنه،چقدر دوستت داريم ما.. قول بده براش نشى مثل بابامو تا آخر بمونى باهاش،آخه دختره دلش خيييييلى نازكه،اولين مرد زندگيشى..ببين اين همه درد كشيد تا دقيقا تو روز پدر،اولين روز پدرت دو تا مرواريد خيلى خوشگل بهت كادو داد....وقتى خنديدو گفت بابا.خوش به حالت چه هديه اى داد بهت صداى تق تق دندونش موقع آب خوردن مباركت باشه...گازاى يواشكيشم مال من... همسرم،مهربونم روزت مبارك باشه،همه روزا برات مبارك باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی فری
22 خرداد 91 9:51
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم
مامان علی کوچولو
22 خرداد 91 11:14
قربون دل کوچیک شاینا جون با حس دوست داشتنش و زبون کوچولوش که بابا میگه. امیدوارم سایه باباییش همیشه رو سرش باشه و تکیه گاه امن زندگی قشنگش. بوس واسه شاینا
سحر (مامان نازنین زهرا )
23 خرداد 91 15:34
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست این نگاه را برایت آرزو میکنم …
مریم مامان رادین
23 خرداد 91 17:57
عزیزم، قربون اون دو تا دندون خوشگلت، سما یه بار باید حتما ببینم این عسلکت رو.