شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

پر عطر صلواته فضاى خونمون

1392/3/11 10:57
نویسنده : مامان سمانه
393 بازدید
اشتراک گذاری
يه نفس عميق،ريه هام پر ميشه از بوى مريم،بوى زعفرون دم كشيده،بوى ارد سرخ شده بوى حلواى دستپخت مامان،يه نگاه به انگشتاى چسبناكم و رنگ سياه خرماى تزيين شده يه نفس عميق،بوى مريمو شله زرد و حلوا....يه نفس عميق تر و سنگين تر شدن سينه ...گفتن و شنيدن:ستايش براى خداست كه آسمانها و زمين را آفريد،...او كسيست كه شمارا از گل آفريد...و اجل حتمى نزد اوست؛خدايا پس صبر بده ،بيشتر آرامش بده....يه نفس خيلى عميق و شكستن نفس تو سينم،ميبندم چشممو،........بوى خاك داغ،درد سرُم هنوز تو دستم،سنگينى دخترم تو شكمم،:بگين دخترش بياد خداحافظى.....طفلك چجورى تحمل كنه؟خيلى بهش وابسته بود؟دوقدم لرزون جلوتر..آخى خيلى جوون بود كه....يك قدم ديگه....واى حالا اينا هيچى طفلى آرزو به دل رفت چقدر نوه نوه ميكرد....سياه شد ديگه چشمام ،نديدن بابامو،نديدم بابامو كه آرزو به دل رفت بابايى،آرزو به دل موندم از آرزوى بابايى....باز ميكنم چشممو ،قاب عكسش بالاى سفره آرومو مثل هميشه مهربون،چند ماه يدفه ميبينم عكسشو كه قاب عكسشو برعكس گذاشتم تو خونم كه طاقت ندارم ديدن صورت بى جان پدر...كه از بين ميبرم تك تك يادگاريهاشو شايد آروم بگيره دلم كه چه دل خوشم منِ طفلى...عشقو غمى كه از بابا رو دلمه ......بازم اشك قطره قطره،چه سرخوشم من اين عشقو اين اشكا چيه؟بغضى كه رو دلمه اشك چيه سيل هم نميتونه از بين ببره كه دو ساله بى پدر شدمو هنوز چشمام به دره....چه سادم آخه من...هنوز باور نكردم رسم مسخره زمونه رو ،دو ساله ؟يه ارزو دارم يه بار و يه لحظه فقط يه لحظه تو آغوش بگيرم پدرو كه نشونش بدم دخترو همونى كه با هر بار ديدنم دستشو ميكشيد رو شكمم كه كى نه ماه ميگذره كه كى مياد اين شيطون بلات كه خودم چاكرشم؟كه آرزو به دل رفت كه آرزو بدلم از آرزوى پدرم كه بيادو ببينه يدوونه دخترم،كه پاى رفتن ندارم به خونه پدرم كه خسته شدم از قبول سنگ جاى پدرم...كه ببينم سنگ مزارشو كه بگم سلام بابا من اومدم كه باز نبينم روى پدرم كه نشنوم جواب سلاممو كه حالا كه از هميشه محتاجتر وجودشم داغ گذاشته رو دلم تو دلم داد بزنم چه سنگ دل شدى ؟نفسم ميگيره هر وقت ازم ميپرسن نام پدر ؟چه مسخرست قانون بودن با بودن روز پدر كه بى پدرم من؟!چند ماه بود رخت عروسى پوشيده بودمو تو اوج شادى زندگى يدفه از عرش افتادم رو فرش ،من هيچى اصلا حسين چى؟عليرضا؟ايشالا عروسيشون همين قاب عكسو بذارن جاى تو؟ ببين ميز خونمو...پر حلواست و خرما واسه تو....پر عطر صلواته فضاى خونمون..پر اشكو دلتنگى شده همين آشيونمون ...حتا ديواراى خونمون ميتركن از داغ بزرگ رو دلم .....كه فراموش نميشه خاطرات پدرم...بگم روزت مبارك؟يا بگم خونه جديدت كه دوساله توشى مبارك؟پر عطر صلواته فضاى خونمون. 
پسندها (1)

نظرات (16)

شمیم
12 خرداد 92 12:02
اللهم صل علی محمد وآل محمد.
خدا رحمتشون کنه سمانه جان.خیلی متاسف شدم.انشاله دیگه هیچوقت غم نبینی


ممنونم دوست عزیزم
شمیم
12 خرداد 92 12:06
خدا رحمتش کنه سمانه جای انشاله دیگه هیچوقت غم نبینی
مامی سدنا
17 خرداد 92 12:31
سمانه جان خداونوپدرعزیزت رورحمت کنهه
Nar joon
19 خرداد 92 9:09
سما خيلي غم انگيز بود
كلي گريه كردم
خدا رحمتشون كنه



ببخشید گلم نمیخاستم ناراحتت کنم ممنونم
مامان درسا
20 خرداد 92 0:40
خدا بیامرزتش عزیزم.
مامان نازنین زهرا
4 تیر 92 1:22
اللهم صل علی محمد وآل محمد.
خدا بیامرزه پدر مهربونت رو عزیزم.
انقدر با احساس از حس دختری به پدر نوشتی که خونه ما هم پر شد از عطر حلوای دستپخت مامانت...
روحش شاد...



ممنونم گلم
قاصدک
8 تیر 92 1:14
ایشاالله دختر گلت صدوبیست ساله بشه زیر سایه شما و پدرش. والبته شما هم زیر سایه مادرتون. واقعا قلم قشنگی داری سمانه جون.
ساراکوچولو
8 تیر 92 16:02
سلام دوست گلم .ساراجون من برای اولین بار تومسابقه شرکت کرده خوشحال میشم بهش یک رای بدین...شماره رای 216 وشماره پیامک20008080200
مامان فاطمه زهرا
11 تیر 92 17:26
روزتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن
ماما
11 تیر 92 17:28
خدا بیاموزتشون عزیزم
خاله پارمیدا
14 تیر 92 12:01
[گل تولدت مبارک پیش ما هم بیاین
مامان درسا
15 تیر 92 19:50
چرا نمیاین؟
مریم
17 تیر 92 0:19
سما؟دلم تنگته بیا...چرا فیس بوک نمی یای؟بودنت آرامشه.سلامت باشی
مامان باربد
17 تیر 92 15:42
سلام مامی مهربون.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون
ساراکوچولو
24 تیر 92 15:23
خدابیامرزتش....
مامان نریمان
25 تیر 92 9:24
عزیزم سما مهربون خدا رحمتش کنه و به تو صبر بده باور کن هروقت میام وبلاگتو می خونم یه وقتا که عمق احساستو میبینم اشکم بند نمیاد... عزیز دلم خدا بهترینها رو گلچین می کنه

یه چیز دیگه خانومی تو قلمت برای ترانه نویسی محشررررررررره جدی می گم تو این زمینه خودتو قوی تر کن شاید ترانه ساز معروفی شدی ..


شاینا گلم رو ببوس

قربونت برم عشقم ممنون