شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

روزاى بد،نه، خيلى بد

1391/4/10 12:59
نویسنده : مامان سمانه
580 بازدید
اشتراک گذاری

 

خاله ريزه،كوچولوى من بلا ازت دور باشه طفل معصوم من،يكشنبه بعد از ظهر وقتى از خواب بيدار شدى تا بغلت كردم دستم سوخت از بس داغ بودى،زنگ زدم بابايى اومدو برديمت دكتر بهت كلى دارو داد ،عزيز كوچولوى من تبت ٤٠ درجه بود،بابايى رفت مغازه و وقت داروت تا استامينوفنو خوردى يه عالمه بالا آورديو كلى دلم سوخت،خيلى ناله ميكردى ،لباس پوشيدمو با دايى حسين رفتيم آژانس گرفتيمو برديمت بيمارستان بهت شيافت استامينوفن زدنو اومديم خونه،اشكم بند نميومد،دلم كباب بود برات دوباره شب حالت بد شدو رفتيم بيمارستانو گفتن بايد بسترى شى،واى داغون شدم،آخه توى كوچولو و سرم؟آخه توى كوچولو و آزمايش خون؟واى مرديم منو بابا،دق كرديم منو بابا....موندم پيشتو ناله هاتو شنيدمو آب شدم با ديدن هر قطره اشكت،دردت به جونم ،همه دردات به جونم،كوچولوى دوست داشتنى من دو روز چى كشيديم تو بيمارستان....روز دوم رضايت داديمو آورديمت خونه سرما هم خوردى تا اومدى خونه،،آخه از بس تبت شديد بود پرستارت گفت بايد لخت ببريمت زير آب سرد.....دردت به جونم،همه دردات به جونم.... توپولو شده بوديااااا كوپولو،قلقلى شده بوديااااا ....فداى سرت كه لأغر شدى...تو سالم باش بقيه چيزا فداى سرت ناناز من...قلبم كنده ميشه عطسه ميكنى ،ناله ميكنى،حالا همش ميخواى تو بغلم باشى؟لوس بودى لوستر شدى؟گردو بودى فندق شدى؟تو فقط باش مامانى،ناز كنو لوس باش مامانى،تو فقط خوب باش مامانى.ما مواظبتيم،خودمون مراقبتيم،دردت به جونم مامانى،همه دردات به جونم مامانى

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ظریفه
26 خرداد 91 17:57
آخی ناراحت شدم عزیزم. ایشالل پلنسس ما زود زود خوب شه. بلا از همه نی نی های ناز دور باشه که ما مامانا طاقت یه قطره اشکشونو نداریم


آميييييييييييين
مریم مامان رادین
26 خرداد 91 22:08
وای چی کشیدی سما جون. طفلک شاینا چقدر اذیت شده بچه. خدا کنه سرما خوردگیشم زود زود خوب شه، دوباره تپل مپلی شه.


ممنونم،كاشكى خدا مامانارو با نينيها امتحان نميكرد
مامان علی کوچولو
27 خرداد 91 11:27
الهی هیچ بچه ای هیچ جای دنیا هیچ وقت مریض نباشه.خدا صبرت بده عزیزم.
خاله سنا
28 خرداد 91 23:24
چه دختر خوشگلی ممنون عزیزم
مامان نازنین زهرا
29 خرداد 91 0:43
سما جون ان شاءالله شاینا گلی زود زود خوب میشه و دوباره به لبای تو لبخندو میاره . بهشتو که مفتی مفتی زیر پای مامانا نذاشتن باید هزینه شو پرداخت کنی مامان خوب و با احساس


ممنونم عززززززيززززززززم
شادي
31 خرداد 91 17:42
واااااااااااااااااااااااي...
الهي بميرم برات خاله

الان بهتري عزيز دلم؟

ملسى خاله بهتلم،خدانكنه
مریم مامان بهراد واراد
1 تیر 91 1:42
عزیز خاله انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی و همیشه خندون باشی


مرسى خاله جونم
مامان علی کوچولو
12 تیر 91 10:32
ایشالا هیچ وقت توی وبت خبر مریضیت رو نخونم جیگر.
امیدوارم همیشه سالم باشی


مرسي خاله جونم،ايشالا نينى على هم هميشه سلامت باشه
حسين اكبرى
15 تیر 91 15:59
شاينا قلبه منه ، خنده هاش ضربانش...
منیس مامان برسام
19 شهریور 91 22:11
الهی من فدات شم شاینا گلی نبینم مریضیتو قشنگ خاله
تينا
6 مهر 91 23:21
مادر...... درد جهاني كه از عشق تهي ميشه...