شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

ده ماهه ، غرق غرقم!!!

1391/4/10 12:55
نویسنده : مامان سمانه
503 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفسكم كوچولوى من،بالاخره دو رقمى شدى؟بابا ديگه خيلى خانوم شدى!ناناز شدى،از قندم شيرين تر شدى،واى وقتى باهام حرف ميزنى با اون صداى قشنگت كلمه هاروووو همين جورى با قاعده شيرين بچگى پشت سر هم رديف ميكنى و به زبون ميارى و بيخيال همه دستور زبانا و فرمولا و نظم اين زمين خاكى برا خودت بازى ميكنى يا با مامان كلاغ پر ميكنى ،وقتى انگشتاى كوچولوتو تا ازت غافل ميشم روى فرش ميكشونى دنبال آشغالا و منو نگران ميكنى،وقتى تا ميرم يكم به كارام برسم ميفهمي و انگشتتو ميكنى تو حلقت و مامانو اذيت ميكنى، وقتى ريشه هاى ميز مبلارو ميكشى و داغون ميكنى،وقتى دستتو ميگيرى به كشوى كابينتا و وايميستى و دل مامانو ميريزى، وقتى تلفنو ميذارى دم گوش كوچولوتو ايو بابا بابا ميكنى، وقتى دستاتو ميگيرم تا مثلا تاتى كنى و تو ميدوى!!! وقتى موقع غذا خوردن منو ميگيريو پا ميشى يا سرتو ميذارى رو پاهامو خودتو لوس ميكنيو بيخيال غذا ميشى!!! وقتى با همه اين كارا منو از عشق پر ميكنى....نميفهمى با قلبم چه ميكنى ، عزيزم ......حالا ديگه ده ماهه شدى؟دختركم،خانومكم،عسلكم،غرق شدم از تو ،ده ماهه پر شدم از تو، آخه بوى بهشت ميدى،نفست عطر عشقى داره هاااااااااا ، آخه عطر كدوم گلو ميزنى به تنت كه اينجورى مستم كرده ؟ روياى به حقيقت پيوسته كودكى من، بدجورى اين همه تنهاييمو پر كردى،بدجورى خودتو تو دلم جا كردى،اصلا دلو از سينه انداختى بيرونو يه ورى لم دادى تو وجودم ، غافلم كردى از دورو بر و اطرافم. با اين همه خستگى خيلى سرحالم مخصوصا همين الان الان كه خوابيدى دمرو تو بغلمو نفست ميخوره به تنم.....غرق غرقم،ده ماهه غرق غرقم ،بگم چى با اين زبونم؟با اين جسم خاكيم؟بگم شكرت قبوله؟بگم خدا ممنونم خدا؟ مستم خدا...بزرگى خدا ....خيلى كوچيكم خدا...مثل هميشه الكنم خدا....من پر از خطا با اين همه ده ماههه مادرم خدا...ببخشش بهم خدا... من مادرو امتحان نكن باهاش خدا...خيلى مخلصمااااااا خدا....تو كه كريمى خدا...ببينم دورمو ميفهمم رحيمى خدا... تو كه بينيازى خدا... اين كودكو ببخش به من خدا...سرمو بگيرم بالا و بگم مال منه؟تا هميشهمال منه؟مواظبشم به خدا خدا...ميدونم پر توقعم...به خدا طاقت قطره اشكشم ندارم...مرسى خدا نبينم مريضيشو ديگه باشه خدا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شادي
31 خرداد 91 17:49
مبارك باشه 10 ماهگي ات ، كوچولوي ناز.

اياشلله هيچ وقت مريض نشي نازنينم.


دوستت دالم ملسى
فيتونيا
31 خرداد 91 20:24
ده ماهگي پرنسس ات مبارككككككك سما جون در ضمن خيليييييي زيبا مي نويسي
nina
31 خرداد 91 22:32
مرسی سما جان با این نگارش واقعا زیبات منکه لذت میبرم از نوشته هات و با همه وجودم درکش میکنم


خوشحالم ممنونم عزيزم
زهرا مامان امير علي
1 تیر 91 2:48
سما جونم ايشالله اين ده ماه شيرين واسه تو و شايناي نازم ١٠٠ ساله شيرين بشه. خدا سايتونو بالا سر شاينا جون نگه داره.
عروسك نازتو ببوس.


ممنونم عزيزم
ستوده مامان آرام
1 تیر 91 13:36
سما عالی نوشتی مو به تنم سیخ شد سفارش منو دخترم رو هم به خدات بکن
مریم
3 تیر 91 11:32
سلام سمانه عزیزم مثل همیشه قشنگ نوشتی.الان جای تو وشاینا جون کنار من و حسیــــــــــن خیلـــــــــی خالیه...می بوسیمت دوتایی سلامت باشی عزیزم تو بهترین مامان دنیایی


ممنونم گلم ايشالا هميشه شاد باشىن
منیس مامان برسام
4 تیر 91 0:16
سما جون خیلی قشنگ کی نویسی عزیزم
ایشالا که دخملت از بلا دور باشه و همیشه لبای خندونشو ببینی عزیز دلم
ببوس اون جیگر خاله رو


ممنونم ايشالا سلامت باشه برسامم
ملیسا
4 تیر 91 22:45
عزیزم خدا برات حفظش کنه این ع سسل طلا رو ایشالا
مامان خورشید
6 تیر 91 21:32
خاله جون ایشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی عسلم بووووسسس
آزاده مامان رز
6 تیر 91 23:06
سما جان 10 ماهگی شاینا مبارک
امیدوارم همیشه سالم باشه ،
سما حان با این قلب پاکت ، روح زلالت برای ما هم دعا کن



ممنونم گلم،من كى باشم آخه!!!
مریم مامان رادین
8 تیر 91 18:06
شاینای کوچولوی نازم، ایشالا همیشه سالم و خوشحال باشی گلم. دنیای کوچولوت پر باشه از لحظه های قشنگ که مامان سمانه خنده هاتو ببینه و دلش پر بکشه برای بوی تنت
ملی مامان میکاییل
9 تیر 91 12:23
ده ماهگیت مبارک پلنسس مامانی ایشالله که خدا همیشه خدا ببخشش به خوده خوده خودت
سودی مامان یاسمین
10 تیر 91 13:47
مثل همیشه زیبا نوشتی و با احساس
ایشالا همیشه سالم سالم کنار هم خوشحال و خندان باشی و روز به روز موفقیتاش رو ببینی
عزیز دلم 10 ماهگیت مبارک


مرسيييييييييييى
مامان علی کوچولو
12 تیر 91 10:34
ده ماهگیت مبارک خوشگلم
صبا
14 تیر 91 0:47
10 ماهگیت مبارک خانوم خوشکله امیدوارم همیشه سالم وسر حال باشی

مامانی من شما را لینک کردم لطف کن منو بلینک قربونت


ممنونم حتما عزيزم