شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

واى كه چى ديدم.....

1391/5/4 18:33
نویسنده : مامان سمانه
1,287 بازدید
اشتراک گذاری
دارم قطره قطره جمع ميشم تا دريا شم براى ستاره دريايى كوچولوم،براى دختركم همونى كه بازم اشكمو امروز درآورد....يا امام حسين،خداى من چى شده ايمااااااا......منو بابايى خشك شديم براى دو دقيقه مات شديم....خداى من اين شايناى منه؟وسط پذيرايى وايساده و داره ناناى ميكنه؟بغض گرفت منو،با پنجه هاش فشرد قلبمو...واى كه چه شيرينه اين بغض عشق. ازپشت پرده ديدمت،تار ديدمت ولى ديدمت خوش به حالم اولين ايستادنتو ديدم،تمام وجودم چشم شدو ديدم ،همين الان فهميدم از اين همه اشك پاك و پرده ضخيم چشمام فهميدم چقدرخوشبختم،ببين اشكامو ،عزيزم من خوشبختم ،با همه اين اشكام از هزار بار خنديدن خوشبخترم،تو ده ماهو چهار روزگى چهاردستوپا رفتيو تو يازده ماهو چهار روزگى بدون كمك ايستادى...قربون ناناى كردنت شيطونكم، اونم با أهنگ پاشو با من برقص أندى ؟ناناز من عزيز دل من....ناناى كنو بخند و خوش باش،منو بابا با اجازه خدا خودمون مواظبتيم،مراقبتيم،دوست داشتنى ،دخترك خواستنى عاشقتيم. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نازنین زهرا
4 مرداد 91 19:55
الهی قربونش برم . ماشاءالله ماشاءالله . وای سما چی دیدیدییییییییییییییییییییییییی؟ چه ذوقی کردی؟ وای یعنی منم تو همین روزا می بینم که نازنینم وایسته و نانای کنه


خيييلى زوووووود......
مریم مامان رادین
4 مرداد 91 20:06
سمــــــــــــــــــا اینها چقدر زود دارن بزرگ میشن. همه اش زیر سر اون عقربه بزرگه اس که تند تند داره می دوئه و عقربه کوچیکه هم دنبالش. بابا چه خبرتونه؟ مگه این روزهای شیرین عشق آلود چقدر دووم دارن که شما هم گازشو گرفتید دارید گوله میرید؟ شاینا خانم خیلی عسل شدی. آفرین عزیزم قربون نانای و تاتی های خوشگلت خانم خانما

واقعاااااااا
ممنونم گلم
مامان نوژاجونی
5 مرداد 91 0:17
مبارکه عزیزم

ممنونم
دایی شاینا
5 مرداد 91 0:28
فکر کنم فقط خدا بدونه چقدر عاشق شاینام...
شمیم
5 مرداد 91 12:41
عزیزم چه لحظه شیرینی!!!انشاله که شاهد قدم برداشتنش بسوی دانشگاه باشی.وای خدا قربون اون روزی که این فرشته ها برن دانشگاه

واى هههه پير ميشيمااااااا ههههه

ساراکوچولو
5 مرداد 91 23:16
سلام ...کوچولو چطوره...تازه آپ شدم سری به ما بزن...راستی نظرتوت راجب قالب وبلاگ وطراحی اش چبه نیاز به تغیر نداره...


ملی مامان میکاییل
6 مرداد 91 23:56
ای جانم ایشالله که واست تکنو بزنه تا بیشتر حال کنی
مامان علی کوچولو
7 مرداد 91 11:35
سلام فدای این نی نی های شهریوری که الان وقت شیرین کاری هاشون شده و هر روز کار جدید یاد میگیرن.
بخورم شاینا جونم رو.بوس واسه شاینا

ممنونم
مریم
7 مرداد 91 12:37
عزیز دلم وقتی انقدر با عشق از شاینا میگی اشک تو چشمام جمع میشه...سلامت باشید و همیشه و همیشه شاد..

ممنونم گلم
سپیده
9 مرداد 91 14:33
سلام. خوبی عزیزم. دوست داری تو مسابقه ای که گذاشتم شرکت کنی؟ منتظرم.