شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

اصلا من تسليم...

1391/5/14 16:46
نویسنده : مامان سمانه
1,109 بازدید
اشتراک گذاری
گوش كن مادر ميشنوى؟صداى اذان صبح ماه رمضونه مامانى،بيدار موندى تا الان كاشكى لااقل سحرى ميخوردى يا افطار ميكردى،كل روز رو روزه اى؟شبا نميخوابى چرا؟روز به روز كه به تولدت نزديكتر ميشى ميخواى برام خاطرات نوزاديتو تداعى كنى؟بيخوابيهاى شبانه رو خوب يادمه مامانى ،كوچولوى من...چرا نميخوابى؟ديدى ديشب نشسته خوابيدم؟نفهميدى چقدر خستم؟ يادته دو روز پيش دوباره تب كردى رفتيم دكتر؟بازم پاشويه و بيدار بودن من و ناله ى تو....آخرش بابايى بردت تو سينك ظرفشويى نشستيو كلى اب بازى كردى تا تبت اومد پايين.... بيخوابي رو تحمل ميكنم...خستگى رو تحمل ميكنم به عشق تو دختر،ولى غذا نخوردنت ديوونم ميكنه...همش ظرفاى غذات دست نخورده ميمونه،دلم آتيش ميگيره.....همش چسبيدى به منو شير ميخواى،تقاضاتو رد كنم گريه ميكنى....حالم بد ميشه،سرم گيج ميره،استخوناى بدنم تير ميكشه،چشمام سياهى ميره،ميدونى چقدر ديروز خودمو نگه داشتم جلوى عموت نخورم زمين؟بد جورى سرم گيج ميرفت..... ديشب رفتيم استخر...بابايى بهم گفت مثل پيرزنا همش تو خونه اى برو حالت عوض ميشه....ولى من حتا شصت پام به آب نرسيد،طبق معمول چسبيده بودى به من و شير و شيرو شير ..... دلم براى تموم شيرين كاريها ت تنگ ميشه...ولى دوست دارم بزرگ شى....بذار از مادر بودنم خوشحال باشم،نميبينى اشكامو؟بلد نيستى غذا بخورى؟همش تف ميكنى؟چرا؟نكنه دلت براى سطل زبالمون ميسوزه گشنه نمونه؟خوش به حال سطل زباله كه حتا از منم بيشتر دوستش دارى....سرم پر از صدا و هياهو ،صدام پر از بغض.....رفلاكستم هنوز خوب نشده....همين ديشب كلى شير برگردوندى،خوشحال بودم اين همه شير خوردى تا يك ساعت ولم ميكنى،ولى دوباره بلافاصله بهم چسبيدى....گلوم خشك شده بود.....حتا همين الانم بهم چسبيدى!ببين منو بذار از مادر بودنم لذت ببرم،حتا دهنتو باز نميكنى مزه غذا رو بفهمى تا غذا ميبينى سرتو ميچرخونى....به زورم بهت بدم تف ميكنى.... اصلا من تسليم،ببين دستام بالاست،اخه شايناى من پر از اداست،دعاى سر سجادم به گوش همه آشناست ،ميگن همه اى بابا اخه اين چجور دعاست؟خوش به حالشون لبشون خندون باشه و دلشون شاد،نباشن جاى من ،نفهمن غم من...اى روزگار دلت به چى خوشه؟دوست دارى اشكامو؟گفتم كه بابا من تسليم...بزرگ شو دخترم زودتر بزرگ شو...مامانم بهم گفت تو بچگى بعضى وقتا دهنمو موقع غذا قفل ميكردم البته نه مثل تو...اونم ميگفته ايشالا بچت پست بده...ههههههه مرسي خدا،چوب آه مادر صدا نداره هان؟من آه نميكشم براش خدا،نشه مثل خودش نينيش خدا دختر نازم جونت سلامت،تو تب نكن سالم بمون...همين شيرو بخور فعلا و بزرگ شو...گفتم كه من تسليم...تسليم بيخوابى شبانت،اين همه ادات ....جونم فدات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

sepi mamane parmin
14 مرداد 91 17:00
فدات شم سما که می دونم چی می گی
به خدا حرفات همه حرفای منه.
وای که منم اسیرم با پارمین
تب . رفلاکس. آفت خلاصه همه چی تمومه دخترم راستی بی خوابی یادم رفت.
ای بابا خواهر غصه نخور ایشالا درست می شه. عزیزم.
تنشون سلامت باشه ایشالاااا

ايشالااااااا
مریم مامان رادین
14 مرداد 91 21:42
سمــــــــــــــــــــا تو رو خدا بیا تو بغلمممممممممممم

اومدم،گرييييييييييييييييههههههههههههههههه
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 16:28
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
زهره مامان سارا
16 مرداد 91 0:16
سما جون خیلی ناراحت شدم سارا هم 2 3روزه خیلی بد عذا شده شیر خشکم به سختی میخوره فکر کنم اونم رفلاکسش برگشته.
عزیزم میدونم خیلی سخته .


خدابهمون صبر بده
تنشون سلامت
مریم
16 مرداد 91 16:16
سمانه جونه مهربون...همین شاینا یه روز اونقدر غذا بخوره که بهش بگی دخمل جون کم بخور...خودتو نگران نکن همونقدر که تو با دیدن لبخند شاینا جون میگیری اونم با لبخند تو جون میگیره پس غصه نخور...تنت سالم باشه و همیشه شاد.می بوسمت موفق باشی.یادت نره از طرف من شاینارو ببوسی
مامان نریمان
17 مرداد 91 20:08
عزیزه دلم همدردیم .... امیدوارم زودتر بهتر بشن. بخدا منم ارزومه باهام بازی کنه نه که آویزنم بشم شیر بخواد. امیدوارم این روزهای سخت بگذره
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:18
سلام دوستان گلم... خبر خبر خبرخوش... سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد... عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم.... ,,\!!!/,, ;" . _ . "; ( @ ) > <
مامان خورشید
18 مرداد 91 15:11
سما الهی هرچی از خدا میخوای بهت بده عزیزم غصه نخورر
سولماز
3 مهر 91 22:24
اشکم سرازیر شد از نوشته هات چون منم دقیقا همینطورم ریفلاکس بد غذایی اعصاب داغون دلشوره ظرف غذای دست نخورده سرگیجه................................ بهشت زیر پای مادران بچه های بد غذاست این درست تره به نظرم )