شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

بالاخره يك ساله شدى

1391/6/5 12:06
نویسنده : مامان سمانه
438 بازدید
اشتراک گذاری
نفسم،بالاخره يك ساله شدى،واى كه چه خواستنى شدى،خيلى دوست داشتنى شدى،سه دندونه شدى،البته دو هفته قبل از تولدت سه دندونه شدى،وقتى منو بوس ميكنى،هر وقت كار ميكنم سريع مياى پاهامو ميگيريو وايميسيو بوس ميكنى،اگه بدونى با قلبم چه ميكنى،خيلى سخته نخوردنت.... ياد گرفتى هام ميكنى،تا يه قاشق ميبينى يا وقتى در يخچال بازه بلندو كشيده ميگى هااااااام،ولى وقتى بهت غذا ميدم ميگم هام و ميگى هام سريع روتو برميگردونى!!!خيلى سخته گاز نگرفتنت،تا تلفن زنگ ميخوره سريع گوشيرو برميداريو ميذارى دم گوشتو ميگى ا ا ا (بافتحه) سس سس ( بافتحه) خيلى سخته قورت ندادنت،سعى كردم برات يه تولد خوب بگيرم با يه عالمه عكساى قشنگ ،روز تولدت از روى تخت افتادى روى تردميلو پاى چشمت حسابى ورم كردو زخم شد،چه رحمى كرد خدا بهمون كه سالمه چشم قشنگت،موقع كيك بريدنم خوابيدى تو بغل دايى حسينو با چشماى بسته عكس انداختى،اذيت شدى تو تولدت؟ببخش منو دوست داشتم خاصترين روزمون بشه تولدت،همه ى خرگوش كوچولوهاى مقوايى شاهدن،همه كلاه هاى خرگوشى تولدت شاهدن،حتا ظرفاى غذاى خرگوشيتم شاهدن،ببخش اگه بد گذشت عشق كوچولوى مامان......حالا به موقع عكساى تولدتم ميذارم برات....ناناز من حالا ديگه يك ساله شدى،خيلى خانوم شدى،هر وقتم عصبانى ميشى دستاتو با تهديد تكون ميديو ميگى ا ا اة(باكسره) خلاصه ى كلام خيييييييييلى سخته نخوردنت،گاز نگرفتنت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم
5 شهریور 91 13:28
خودم اینجا بودم دلم اونجا....وای که چقدر دوس دارم این پلنسس کوشولورو ببینم و بخورمشمنتظر عکسا هستم بی صبرانه ...مواظب خودت باش مهربون سلامت باشی شایناجونمو ببوس

قربونت برم مريم جون، لطف دارى عزيز دلم،ميدونى زحمت عكسا با حسينه، اگه سفارش كنى ممنونت ميشم
مریم مامان رادین
5 شهریور 91 18:17
تولدت مبارک باشه خانم خانما. خدا خیلی بهت رحم کرد، سما تو رو خدا یه "و ان یکاد" ی چیزی به لباسس وصل کن بچه طفل معصوم تا حالا چند بار بلا سرش اومده!


اى گفتيهاااا،بابا وصل ميكنم دو دقيقه بعد ناپديد ميشه،ميكنتش!!!!تو گردنشم جرعت نميكنم بندازم،پاره ميكنه!!!!!!!
مامان نازنین زهرا
6 شهریور 91 18:37
شاینای قشنگم . فرشته معصومم . تولدت مبارک عزیزم . خدایا این فرشته قشنگمونو از گزند بلاها و از چشم بد حفظ کن


مرسي خاله
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 12:06
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


حتما گلم
Sepi mamane parmin
10 شهریور 91 14:36
Ghorboonet beram ye sale khanum
Mobarak bashe tavalodet
Ushala hamishe salemo salamat bashi kenare mamano babaeiit
Samaneh junam khaste nabashi zood bash axaye tavalode khrgoishiye nafaso bezar dige



ممنونم عزيزم حتما به زودى
ملی مامان میکاییل
12 شهریور 91 14:28
ایشالله هزار ساله بشه
تولدت مبارک عزیزم
دسته مامانت درد نکنه
خدایی خیلی واست زحمت کشیده

مرسى خاله جونم،شما هم خيييلى زحمت ملانى عزيز رو كشيدى خاله

ساراکوچولو
15 شهریور 91 21:28
سلام ساراکوچولو برگشته ومنتظر نگاهای قشنگ شما به وبلاگش هست سارا جون منتظرتونه
مامان خورشید
16 شهریور 91 17:36
وای شایانای خاله ایشالله 120 ساله بشی عسلم تولدت مبارک
شادي
23 شهریور 91 0:40
1 سالگيت مبارك ، گل زيبا كاش يه عكس ازت ميديدم!