شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

يكى،دو تا ،سه تااااااا

1391/6/12 17:20
نویسنده : مامان سمانه
1,215 بازدید
اشتراک گذاری
پاره تنم،گل دخترم،چه كردى با قلبم؟ اومدم جارو برقى بكشم تو هم همش ميگرفتيشو وايميستادى،حواسم نبود كشيدمش جلو تو كه در حال ناناى بودى يكم تعجب كرديو دويدى دنبالش!!!يكى دو تا سه تااااا،سه تا قدم تند تند برداشتيو افتادى،من و هاجو واج و هزار بار عاشق تر كردى،مستم كردى،بند بند وجودم لرزيدو از اين همه عشق باريد،تموم ابراى آسمونو قرض كردمو كم آوردن اين همه ابر در مقابل چشمام، شيرينتر از عسلم،دخترك خوشگلم تو يك سالو هفت روزگيت اولين قدمتو برداشتى؟تو خود معجزه اى دختر،با تو غرق لذت مادريم دختر،حتا گرسنگيمو فراموش ميكنم من،خوردن داروهامو فراموش ميكنم من،درد لعنتى پاهامو فراموش ميكنم من،اصلا منو فراموش ميكنم،اين جا ديگه من نيست ،اينجا فقط تويى،تو با قدمعاى لرزونت و هزار بار دلواپسي كه جا مونده از من....برو مادر،آرامو استوار راه برو،دستتو بده به مامانو نترس ، دختر قشنگ من شدى تموم اميد فرداهاى من.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان علی کوچولو
12 شهریور 91 18:56
قربون شاینا جون که با قدمهای کوچیکش دل مامانش رو آب میکنه.
ایشالا توی چشات همیشه اشک شوق باشه عزیزم.
بوس واسه هر دوتون


ممنونم دوست خوبم
الهام
15 شهریور 91 18:00
سمانه جان راه رفتن دختر ناز نازیت مبارک دعا کن منم این حس قشنگ تو رو بزودی تجربه کنم


ممنونم گلم،به لطف خداااا خيلى زود اتفاق ميوفته
ملی مامان میکاییل
15 شهریور 91 23:02
ای جونم مبارکهههههههههههه
مامان نازنین زهرا
16 شهریور 91 1:05
وای وای وای
آره ... سخته نخوردنش به خدا...
شاینای گلم امیدوارم همه قدم هات توی زندگیت محکم و استوار باشه


ممنونم خاله جووووونم
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 11:48
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان خورشید
19 شهریور 91 20:56
مبارک باشه عزیزممممم بووس
شادي
23 شهریور 91 0:39
اي جان . مبارك پاشه . قدمهاي اين دختر زيبا ، هميشه استوار .
ساراکوچولو
26 شهریور 91 1:49
سلام شایناجون یک سالگیت مبارک زاستی ساراجون آپ شده حتما بیایین دیدنش...منتظرتونیم
ملی مامان میکاییل
27 شهریور 91 11:24
خصوصی وداری