شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

روز زيباى زندگى من

1391/6/30 10:51
نویسنده : مامان سمانه
1,052 بازدید
اشتراک گذاری
چه هواى خوبى،چه بوى عطرى،چقدر عشق يه جا جمع شدن تو قلبم،چه دختر نازى،آخه چقدر خوشبختى..... امروز روز توست،روزى كه شد يكى از بهترين روزاى زندگيم،روز دختره دختر،چقدر خوبه كه دخترى از جنس خودمى،مثل خودمى،روزاى بچگيم قراره تكرار شه جلوى چشمم با حضور آرامبخش تو....وقتى باهات توپ بازى ميكنم،برات قصه ميخونم،دنبال بازى ميكنيم با هم به بركت راه رفتنت،مامانم ميگه بهم چه زود بزرگ شدى و حالا خودت مادر شدى...تو هم دارى جلوى چشمام بزرگ ميشى،با هم ميريم خريد،دستاى كوچولوتو ميدى به دستمو تأتى تاتى دنبالم مياى،لحظه شمارى ميكنم واسه بزرگ تر شدنت،واسه روزى كه بپرسم ازت صورتى بهم بيشتر مياد يا سبز؟مدل اين مانتو قشنگتره يا اين يكى؟واسه روزايى كه تمام تنم پر شه از سليقه تو و تمام تنت پر شه از سليقه من،واسه نقاشى كه به مناسبت روز مادر بهم بدى و بشه قشنگترين هديه زندگيم،واسه درد دلايى كه قراره بشنومو بشم سنگ صبورت،منت بذارى سرمو بشم چراغ روشن راه بأريك و طولانى كه در پيش دارى تا بشى من الان من.... واى چه لذتى ميبرم از لحظه لحظه كنار تو بودن و خوشحالم از خوشحالى تو براى با من بودن.... مبارك باشه روز قشنگت مادر ،امسال مامانم به من قشنگترين كادو رو داد،زنجير طلايى كه براى تو خريد هزار بار خوشحالترم كرد از خريد هر چيزى براى من،مثل خودم كه ديگه ذوقى ندارم از خريد كردن براى خودمو خريد حتا يه كتاب قصه براى تو شادترم ميكنه از خريد يه دستبند براى خودم..... عاشق دامناى چين چينيتم،عاشق عشوه هاى دخترونت،عاشق دختر بودنت دختر،واى ممنون كه دخترى،ممنون كه جبران كردى نداشتن خواهر و واسم،يه جورايى پر كردى خلا بى پدرى رو واسم،كاشكى بود،ايكاش بود اون حضور گرمابخش زندگيم،اون تكيه گاه بيقيد و شرط بچگيم ، پر از ايكاش ميشم با ديدن قندون خوشگلى كه دو سال پيش به مناسبت همين روز بهم كادو داد،تا براى مامانم خريدو گفتم واى چه قشنگه تو روز دختر برام خريدو شدم هووى مادر،دلتنگشم چقدر،بوى عطرش توى خوابى كه ديشب ديدم هنوز باهامه،هديه قشنگ با پدرى رو ديشب حس كردمو براى لحظاتى هر چند كوتاه با حضورش قلبم پر شد....واى چه هواى خوبيه دختر!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گیلدا
11 مهر 91 12:03
سلام عزیزم.عکسهای تولدش خیلی زیبا بود.امیدوارم همواره شاد و سلامت باشه این گل دخترت.مادر و پدرها همشون خیلی صبورند.باید اونقدر صبر داشت تا بتونیم فرزندان سالم و شادی رو تحویل جامعه بدیم.
Sepi mami parmin
12 مهر 91 0:35
Ashkam dar umad nemidoonam chera .asheghe neveshtehatam sama . Akh ke dokhtar nemate dokhtar barkate. Khoda in dolhtar kochooloot ro vase hamishe salem barat negah dare. Boosesh kon
نارجون
12 مهر 91 14:30
باز اشكمو در اوردي دختررررر چه خوبه كه خواهر نداري ولي دختر داري خدا دختر نازنازيتو برات نگه داره سما جان خيلييييي حس خوبي بايد باشه وقتي دختر داري
مریم مامان بهراد و اراد
12 مهر 91 23:09
سما جان خوشحالم که خوشحالی و خوش بحالت که دختر به این نازی داری
عکسای تولد هم خیلی خوشگل بودند


ممنونم گلم
مریم
13 مهر 91 12:36
این خوشگله شاه نداره از خوشگلی تا نداره...
دايى كوچيكه
14 مهر 91 21:31
وقتى ب من ميگه دايى قند تو دلم آب ميشه ديگه وقتى ميگه مامان ك جاى خود داره
مریم
15 مهر 91 23:07
عزیز دل مهربونم...حرفات دلگرمم میکنه...دقیقا این حس و منم به تو دارم البته با این تفاوت که من دوتا خواهر دیگه هم دارم و خوشحالم وقتی میام اونجا یه خواهر گل دیگه هم دارم...می بوسمت شاینارو بخور کارش از بوسیدن گذشته...شاد باشید


عاشقتيم عزيزم
حسین اکبری
22 مهر 91 14:17
شاینا خانم قشنگه... خوشگله منه و زرنگه
آزاده مامان رز
24 مهر 91 14:22
سما جان هر وقت وب شاینا رو می خونم گریه ام می گیره!! وای دختر خیللللللللللیییییییییی خوب می نویسی خیلی! یه مامان خوشگل ، با سلیقه ، خوش قلم !!! با یه دختر ناز و زیبا و شاد ببوسش هزار تااااااااااااااااااا