شاينا شاينا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

ستاره هاى آسمون دل من

دو ساله شدنت

1392/6/8 16:39
نویسنده : مامان سمانه
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی دنیای منی کوچولوی دو ساله'شدی فکرم شدی ذکرم شدی دعای روی سینم'پر احتیاطم'پر از ذکر صلواتم برای تو  همه جونم فدای تو-یه توپ دارم قیقیلیه سوخو سیپیدو ابیه هبا میره نمیدونی تا کجا میره  من توپو نداشتم مشگامو نبشتم بابام عیدی داد توپه قیلقیقلی داد'"قربون شعر خوندنت قربون اون لبای غنچت' " زیر مهتاب قدم میزنم مامان دجی رو اومدم ببینم الان دیره دجی خوابیده نالاحته تورو ندیده بیا پیشش تا خوشال بشه!اینم یه نوع شعر خوندنه از نوع شاینایی قشنگو رویایی که شعر بخونه و برقصه که بگه ٱویلا لیلی دوستت دارم خییلی! که ناز بیاد برامو بکشمش تو بغلم فوت کنم زیر گردنشو یکی بشم با قهقه هاش  این ماه اخری خسابی درگیر مراسم تولدش بودم تا پر از یادبود باشه برامونو براشون خوش بگذره به هممونو همشون...یه دامن خوشگلو  زرد زنبوری دست ساز مامان با زنبورکای اویزون از سقف بیسکوییتای زنبوری دستپخت مامان  کلاهای خوشگل رو سر کوچولوها که بازم هست دست ساز مامان همشون گواه عشقمن دخترک'تا بفهمی مهمترین جشن برام روز تولدت نازنازک...اها راستی تدی  رو نگفتم برات همون هاپوی ناز طلایی رنگی که بابایی خریده برامون میریم بهش غذا میدیم میگم تدی ببین شاینا غذا میخوره  و بیدردسر باز میشه دهن کوچولوی نازت و من خوشحال میشم خیلی خوشحال که اصلا پر از لبخند میشم و میشم یه مامان شاد' ببین نازگلم حالا که دو ساله شدی ممنونم ازت که دو ساله مادر شدم که با تو زودتر از زود میگذره لحظه هام که امروز همونروزیه که میگفتم کی میاد!که میانو میرن لحظه ها  که زندگیمون رویایی شده باتو  که مبارکمون باشه دوساله شدنت نوش جونمون فوت کردن شمع تولدتو پر شدن کندومون با شعد شیرین عسلت.....

پسندها (1)

نظرات (2)

Narineh
13 مهر 92 9:04
شاينا عزيزمممم تولدت مبارررررررك ١٢٠ ساله بشي دختر شيرين زبون بهترين ها رو برات آرزو ميكنم. در كنار مامان و بابايت هميشه شاد و سالم و خندون باشي شاينا فسقلي بوووووس و يه خسته نباشيد حساااابي به مامان مهربونت
مامان شاهزاده محمدايليا
21 دی 92 11:23
سلام به منم بسر